Det här med Göteborg Horse Show

Kollade runt på lite bloggar och nästa alla har som läsarfråga "När ska ni på GHS? :D"
Men tänk dom som inte ska dit då? Alla har ju kanske inte möjligheten till det.
Kom bara att tänka på detta, det är ingen självklarhet att i Februari varje år åker vi till
Göteborg Horse Show!

Dom första åren jag gick på Göteborg horse show var med min kompis Ida, jag tror vi gick
2 år i rad tillsammans. Fast detta var jätte länge sedan ;) Men nu brukar jag gå med min mamma, min lillasyster och min storasyster.

Så jag har gått varje år sedan jag gick första gången med Ida.
Det jag brukar kolla på på Mässan är väl mest schabraken, haha, jag är beroende av schabrak
precis som Jennifer x) Men jag kollar faktiskt på allt möjligt, tycker det är jätte roligt att bara gå runt!

Så nu ställer jag frågan, BRUKAR ni gå på Göteborg Horse Show? :)

(google bilder)

Den stora underbara mässan!



Kommentarer
Postat av: Alma

Jag brukar! :D haaha

2011-02-25 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0