Det får en att fundera..

Tänk om det inte fanns några motgångar? Tänk om livet bara flöt på, att allt var bra jämt.
Men så är det inte. Inte för någon. Alla har något som tynger hjärtat, mer eller mindre. Det behöver inte vara något stort, men det finns alltid där.

Det finns mycket som tynger en, jag skulle vilja ha någon att berätta ALLT för, och då menar jag verkligen ALLT.
Den jag pratar med när jag inte mår bra, och den jag kan berätta mest för är Jennifer. Vi har en så fin vänskap, jag ser mig själv i henne, vi har så mycket gemensamt. Och hon vet detta, hon vet att jag älskar henne, men jag vill säga det om och om igen.

Vad vore jag utan dina andetag?

Min bästa vän någonsin.


haha, vi är bara för coola!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0