Dåliga nyheter

Hejsan, som sagt fick jag ju kramp i vaden när jag kom in. Skulle bara ta av mig mina ridstövlar så låste sig benet, kunde inte röra det så fick panik och kände på det. Det var liksom stenhårt verkligen, som sten! Men kunde knappt ens röra vid det för då ryckte det till och jag typ "skrek". Så har bara legat i sängen nu och försökt slappna av men inget har hjälpt, det krampar inte längre men det är jätte ömmt och jag kan nästan inte gå, kan inte sätta ner benet så det blir rakt så liksom "hoppar" fram. Har inte fått någonting gjort, har lite ångest just nu eftersom vi fick en NO-läxa tills imorgon, som tur är har jag ganska lätt för NO så kan den hyfsat.
Vet inte hur jag ska göra. Om det inte är bättre imorgon så vet jag inte riktigt vad jag gör. Det är svinläskigt när den spänner sig och det känns som att den gör det hela tiden.

Förresten, först började min stationöra dator att krångla, och nu gör den bärbara det också. Tur att jag hann lägga över bilderna, PUUUH. Men har ingen dator för tillfället. Snodde min pappas lite snabbt nu bara för att kunna uppdatera bloggen. Men jag ska försöka lösa det på något sätt.. Har ingen aning om hur bara!

Sen ska ju Alma på CR med Pirat imorgon, blir jätteledsen om jag inte kan hänga med. Ska försöka imorgon, tänk om det inte är bättre när jag vaknar.. :o
Gud vad jag klagar.

I alla fall så red Victoria Dolittle en sväng idag, han skötte sig så himla bra! Både han och Victoria är BÄST!
www.victoria-81.blogspot.com

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag, mår verkligen inte bra. SKIIIITT
Bara dåliga nyheter idag, men alla har sådana här dagar.
Har ju inga bilder nu, kan inte ladda in dom på pappas dator. Förlåt.
Hatar bilder utan bilder!!
Förresten kommer jag inte åt bilderna i arkivet här heller ;o
Ni är världens bästa bloggläsareeee ♥

/ Klara

Kommentarer
Postat av: Alma

CR:en är inställd p.g.a att GHS börjar idag och då tror dem att många åker dit i stället. Men jag ska dit nästa torsdag ;) <333. Krya :(

2011-02-24 @ 07:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0