Träning, solbränna, födelsedagsfirande och lite till..

Tjena, kom nyss in efter att ha varit ute en stund. Borås var jätte härligt!
Köpte:
* Anisiktsrengöring
* Parfym
* Randig tröja

Haha, inne på Ekohallen så sprutade jag spraytan på jennifers hand som såg ut som rinnigt bajs HAHAH, sen så lukta hon på ett schampoo, så klämde jag på den så att hon fick det i ansiktet, YEAH!
Men vi hade kul som vanligt, ;)

Sedan har jag märkt en as dum grej.. Har en tydlig rand från när jag haft ridhandskar när jag ridit och haft kortärmat, så är blek på handen och brun på armen, DAMN!

Jag vet inte vad jag ska skriva som är hästrelaterat. Eller jo! På Torsdag bär det av till Alingsås för CR för både mig och Jennifer. Anmälde mig till 80&80. Om det känns bra efter en 80-runda kanske jag tar 90.. MEN jag är inte säker.

Ridpasset för Victoria gick förövrigt bra, hade en lite trög Ponny idag minsann. Men han hade inte varit ute i hagen innan träningen och det var jätte varmt, så han var lite seg i huvudet. Men jobbade mycket med att reglera tempot i traven, jobbade från gräns till galopp och skritt. Där gick han jätte bra, något envis men det gick som sagt! Sedan jobbade jag på volten vid C & A i både galopp och trav. Han jobbade bra i form, han måste bara få med sig bakdelen. När jag gav honom eftergift efter att ha lett in för innerhanden och jobbat med innerskänkeln samt kramat i yttertygeln så gav han ett litet extra steg i bakdelen vilket var vad vi sökte!

Skrev lite kortfattat nu. Men han var duktig idag min lille polle <3
Nu ska jag cykla till badplatsen med Alma som fyller år idag! Vi ska ta litre bilder, hon med sin D3100 som hon fick imorses och jag med min D3000. Känns hårt att hon har uppgraderingen av min.... *sur*

Hörs mot kvällen! Bjuder nog på en Outfit.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha, bonnabränna Klara, du har fått bonnabränna ;D Hör till när man bor på landet ;)

Bra jobbat idag, kram på er!!

2011-04-23 @ 20:07:04
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0