Svar på tal



Skulle kunna få världens utbrott nu och säga att du ska hålla käften, men nä.

Jag blir så trött på sådana här männiksor, som trycker ner andra hela tiden. Detta är vad du tycker, fine. Du verkar i alla fall inte följt bloggen särskilt länge, så du förstår nog inte att det är stort för mig och Dolittle. Vi har kämpat som tusan, när vi fick ett bakslag och äntligen börjar komma back in track.

Nej höjden spelar självklart ingen roll, det stora för oss var att vi kunde komma i samlad galopp både före och efter hindret utan att Dolittle stack, och att det dessutom gick på "högre höjder"

"Tro inte att du är bäst hela tiden" Nej jag vet att jag inte är bäst, inte alls!
Någon verkar avundsjuk här? haha...

Kom ihåg att vi kan kolla IP-adresserna, kan spåra + kan se om ni kommenterat innan ;)
PS. och det att du inte ens vågar stå för vem du är gör dig så mycket mer patetisk.

Och det jag menade när jag skrev "Ännu en perfekt dag" var inte menat att låta skrytigt. Jag är bara så glad att det har varit 3 "perfekta" ridpass dessa dagarna. Får man inte vara glad utan att någon tönt ska förstöra?

Ha en bra dag, du som skrev.  NOT, ruttna någonstans.

 


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag kan få utbrottet åt dig!

Blir väldigt frustrerad av att läsa en sådan här kommentar. Personen i fråga har uppenbarligen ingen koll på läget, då vad det gäller hur ni ligger till i träning och hur ni har utvecklats, och framför allt inte hur ni utvecklats den senaste tiden. Det är INGET fel att få vara glad för sina framsteg och att lägga upp dem på sin blogg, och uppfattar man det som skryt handlar det förmodligen om avundsjuka från denna person. Att man höjer upp hindren någon gång måste man ju dessutom göra, annars kan man inte se om man kommer vidare i höjderna, sen att man inte alltid ligger och tränar där uppe är väl en helt annan sak. Målet är väl ändå att utvecklas? Eller har jag fel? Om man vill hålla sig kvar och alltid hoppa 70 cm för att alltid skörda rosetter är ett steg i fel riktning anser jag i alla fall. Ridning, oavsett om det gäller hopp eller dressyr, går i min mening ut på att utvecklas och komma närmare sin häst.

Jag har ju suttit på Dolittle några gånger nu och kan säga att nej, han är inte helt lätt. Har själv fått prova på bockserier när han inte var helt nöjd med att vara tvungen att arbeta. Men har även fått testa på hur trevlig han blir när det släpper, som vid senaste träningen. Och på senaste träningen så släppte det mesta för både Klara och Dolittle. Det var fantastiskt att se, och få vara med om.

Det jag vill säga är att man får vara stolt över sina framsteg utan att man för den sakens skull skryter, så fortsätt tjejer, var glada över hur ni utvecklas, berätta om det och var stolta för det!

Långt blev det, men jag fick spottat ut lite av vad jag hade och säga ;)

Kram på er!

2011-04-12 @ 18:13:04
URL: http://victoria-81.blogspot.com
Postat av: Megan Fagan (@facebook)

fan va omoget.



haha samma ip adress som förra person som kommenterade på den bilden där du "var förstor för Ramadja" AHAH jag dog av skratt.

<3

2011-04-12 @ 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0