Spring i skogen!

Tjenare!

Jag, Emma och Alma red ut i skogen idag, vi var ute i 1,5 timme ungefär! Hästarna var otroligt pigga. Dolittle var helt knasig, haha, så himla söt. Vi galopperade i en uppförsbacke, och shiiiit vad dom sprang, härligt! :D
Vi jobbade rätt mycket i uppförsbackar, så dom får arbeta med ryggen. Jag misstänker att en viss häst som heter Dolittle lagt på sig lite på det sista när jag inte kunde rida när han hade en sko lös och en tappad.. blä! Men det tränar vi bort, ingen match för oss ;)

Återkommer snart med mer uppdatering tror jag! Jag vet att vi sa att headern skulle komma upp idag, men jag har inte fått tag på Ida som ska koda... sorry guys :( Men imorgon hoppas jag verkligen den kommer upp! Som en liten fredagspresent till er.


Gammal och jättesöt bild ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0